خریدآینه-دکوراتیو

آینه دکوراتیو از کجا بخرم؟

مچموعه بچینیم با سال ها تجربه در خدمات دکوراسیون ، شروع به ساخت آینه دکوراتیو تراش خورده با کیفیت کرده است . برای تماس با کارشناسان بچینیم و دریافت  قیمت آینه دکوری مربع با شماره ۰۹۱۲۱۳۰۴۸۲۱ تماس بگیرید.آینه دکوراتیو امروزه یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی است. فضای خانه را مدرن می کند. امروز شما میتوانید با خرید آینه دکوراتیو ارزان طراحی و تزئین فضای داخلی خانه ها خود را مدرن و شیک کنید  و به همین خاطر ما در این مطلب قصد ارائه اطلاعاتی کافی در خصوص خرید آینه دکوری لوزی و همچنین قیمت آینه های دکوراتیوی را برایتان شرح دهیم . حتما به سایت بچینیم منوی آینه های دکوراتیو سر بزنید. زیبایی دکوراسیون شما، وابسته به میزان توجه شما به جزئیات اطراف است بیشتر ما دنبال این هستیم تا فضا های خالی خود را با وسایل مختلف زیبا جلوه بدهیم. آینه دکوراتیو مجموعه بچینیم این امکان را فراهم کرده تا با هر سلیقه ای بتوانیم دکوراسیون منزل خود را تغییر بدهیم. نصب آینه کاری که با توجه به سلیقه و نیاز خود شما صورت میگیرد. امروزه با ترکیب بندی  مناسب آینه های دکوراتیو می توانید فضای مدرن و زیبایی را بوجودآورید. آینه دکوری آینه ها به دلیل تالالو  و درخشندگی جزو بهترین وسایل دکوراسیون منزل به حساب می آیند. برای اینکه خانه ای مدرن و شیک داشته باشید سعی کنید از آینه های دکوراتیو در بخش های مختلف خانه استفاده کنید. امروزه ازآینه های دکوراتیو بر روی ستون های اتاق پذیرایی استفاده می شود که باعث زیبایی خانه شده و توجه همه را به خود جلب کند. امروزه دکوراسیون داخلی خانه اهمیت بسیار زیادی در صنعت معماری دارد بطوری که همه ی طراحان داخلی به دنبال ایده ای جدید و نوین برای طراحی دکوراسیون خانه ای زیبا هستند. یکی از این ایده های جدید و نوین  در صنعت معماری استفاده از آینه در خانه است آینه ها به شما کمک میکنند تا بتوانید  دکوراسیون خانه را همان طوری که میخواستید زیبا وشیک طراحی کنید. یکی از ویژگی اصلی آینه این است که نور را در فضای خانه انعکاس میکند و باعث افزایش روشنایی میشود. آینه ها برای زیبا سازی دکوراسیون خانه و شیک و مدرن کردن محیط خانه نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو:

آینه های دکوراتیو در مدلهای مختلف و در انداره ی مختلفی ساخته شده اند اگر قصد دارید از این آینه ها برای قرار دادن در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید سعی کنید از مدلهای بزرگ  مربعی این آینه ها استفاده کنید زیرا استفاده از آینه های بزرگ بالای مبلمان خانه باعث جلب توجه همه شده و محیط خانه را زیبا و شیک میکند.این آینه های دکوراتیو در اندازه هر ضلع :27.5 موجود است(   خرید آینه دکوراتیو ارزان)آینه دکوراتیو- بچینیم
حتما بخوانید: خرید انواع آینه دکوراتیو
استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگتر جلوه دادن محیط آن میشود. اگر آینه در جای مناسبی از خانه نصب شود و زاویه انعکاس نور برای آن فراهم باشد, حس روشنایی بیشتری در فضا ایجاد میشود. با اضافه نمودن یک یا چند آینه در اشکال مربع و مثلث به فضای اتاق میتوان میزان بازتاب نور را چند برابر کرد آینه ها محیط خانه را بزرگتر نشان داده و طرح ها و همه ی وسایل های خانه را  زیباتر نشان میدهند. آینه های دکوری ظاهر زیبا و شیک دارند از این آینه ها میتوانید به عنوان دیوار پوش اتاق و یا حمام استفاده کنید آینه دکوری لوزی بسیار شیک و زیبا هستند استفاده از آن علاوه بر اینکه زیبایی بسیار زیادی به محیط خانه میبخشد باعث جلب توجه همه شده و زیبایی محیط خانه را دوچندان میکند. استفاده از آینه دکوری لوزی در کنار یکدیگر که به صورت پازل مرتب میشوند  ایده ای جالب برای تزیین اتاق به شمار میرود.این سبک تزیین در ابعاد و اشکال متفاوت قابل اجرا است و نمایی زیبا در دکوراسیون خانه ایجاد میکند.

نکات مهم هنگام خرید آینه دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو
  1. شکل: آینه های دکوری امروزه در انواع و اقسام شکل های گوناگون طراحی، تولید و در بازار موجود می باشند  و مهم ترین نکته برای خرید آینه دکوراتیو شکل طاهری آن است  با توجه به متراژ محیط و سطح موردنطر میتوانید آینه دکوراتیو را انتخاب کنید. مجموعه بچینیم این امکان را برای شما فراهم کرده است  تا عکس محیط را برای مشاورین دکوراسیون داخلی ما بفرستید و ما راهنمایی کنیم (شماره تماس مشاورین بچینیم :۰۹۱۲۱۳۰۴۸۲۱ )
  2. اندازه: آینه دکوراسیون متناسب با فضای مورد نطر شما انتخاب میشود آینه های تمام قدی ایده بسیار خوبی برای بزرگ تر نشان دادن منزل شماست.امروزه آینه های چند تکه بر روی ستون های منزل بسیار استفاده دارد و نظر معماران داخلی را به خود جلب کرده است.
  3. قابلیت نصب: اغلب آینه های دکوری یا همان آینه های دکوراتیوی از چند تکه تشکیل می شوند و در حقیقت ایجاد خلاقیت در نصب هر کدام از این تکه ها بر روی دیوارِ فضای مورد نظر شما است که سبب زیبایی و مزین نشان دادن آن نقطه از منزل و یا دفتر محل کارتان خواهد شد. برخی از این آینه ها را بایستی با میخ به دیوار محکم کنیدو برخی دیگر را با چسب دوطرفه و چند قطره چسب قوی به دیوار نصب کنید.
  4. قیمت: قیمت آینه های دکوراتیوی  مجموعه بچینیم بسیار مناسب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این آینه های دکوراتیو تراش خورده است و جلوه زیبایی را به محیط شما میدهد.

برای تماس با کارشناسان ما و قیمت خرید آینه دکوری مربع با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۱۳۰۴۸۲۱

ما را در اینستاگرام دنبال کنید. خرید آینه دکوراتیو ارزان

با کلیک کردن بر روی عکس پیج اینستگرامی دکوراتیو شاپ میتوانید نمونه عکس های ارسالی توسط مشتریان عزیز را ببیند و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

منبع:بچینیم آینه دکوراتیو
‫4/5 (3 امتیاز)

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیوآینه دکوراتیو گردخرید آینه دکوراتیو ارزانساخت آینه دکوراتیوقیمت آینه دکوراتیو لوزیینه دکوراتیو روی ستون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *